Ana içeriğe atla

Sıcak Ev

 



...O sıcak evimiz, artık buz gibiDört duvar üstüme geliyor sankiHer şey öylesine anlamsız boş ki...


    Barış Manço şarkılarını çok severim. Sesiyle, müzikleriyle ve sözleriyle beni hep eskiye götürür. Bayram sabahları yüksek sesle söylediğim Bugün Bayram şarkısı ile Kol Düğmeleri ve Dön Desem Döner Misin şarkılarının ise yeri çok daha ayrıdır. Dön Desem Döner Misin şarkısını da üzgün olduğum bir zamanda rastgele açtığım bir müzik listesinde keşfetmiştim. Hani bazı şarkılar vardır senin anlatamadıklarını şarkı sözlerinde bulursun, söyleyemediklerini dinlersin. İşte bu şarkı da benim için öyle. Melankolik yanımı besleyen, hislerime tercüman olan... Yağmur yağarken izlediğim gökyüzünde derin düşüncelere dalmışken arka planda çalan... Şimdi de öyle akşamlardan birindeyim. Eskiden bu kadar sık hüzünlenmezken artık içinde bulunduğum depresif balon beni daha huzurlu hissettirmeye başladı. Birçok şeyden hatta içinde bulunduğum andan keyif alamaz hale gelsem de bir yandan da bu his bana çekici geliyor. Dram seven yanımı şarkılar ve filmlerle doyuruyorum. Sık sık eskiyi düşünüp duruyorum, bunun nedeni de geçmişimin daha dolu dolu ve mutlu olması. Canım okurlar sanırım artık mutsuz bir insana dönüşüyorum. Eğer benimle aynı bir hissi yaşıyorsanız sizi de bu şarkıyı dinlemeye davet ediyorum. Artık evinde eski sıcaklığı yeterince hissedemeyenlere gelsin, hepinizi çok seviyorum.







Yorumlar

  1. Ben mutsuz olali yıllar oldu hocam :) barış Manço eserlerinden en sevdiğim ise sarı çizmeli Mehmet Ağa güzel bir içerik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes kendi zamanını yaşıyormuş :') Sarı Çizmeli Mehmet Ağa şarkısını genelde keyifliyken severim :))

      Sil
  2. Bu şarkıyı bilmiyordum dinledim şimdi. :) Ben en çok Dönence şarkısını seviyorum. Gerçekten insan anlayamadıklarını bazı şarkılarda bulabiliyor. Bir süredir ben de mutsuz hissediyorum, eski günlere özlem var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dönence de çok sevdiklerim arasında <3 Kesinlikle öyle. Şarkılar, şiirler, romanlar bizlere tercüman olabiliyor. Sanırım yaşadığımız dönem mutsuzluk dönemi. Bir kesim sosyal medyadan sürekli mutluluklarını paylaşırken bir kısım da mutsuzlukla meşgul

      Sil
  3. Ben sanırım en çok Sarı Çizmeli Mehmet Ağa'yı seviyorum. Mutsuz hissetmenize üzüldüm, umuyorum ki dönemseldir ve geçer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiğim bir parça :)) Ben de öyle umut ediyorum, şu son 2 yıl zorlu denemeler ve duygusal olarak hiç hissetmediğim şeyler yaşamama neden oldu...

      Sil
  4. pekii :) depresif balonu patlat gitsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkili bir iğneye ihtiyacım var o halde :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

2021 Hedeflerim Mimi

      Yeni yıla  sayılı günler kala Konumuz Kitap blogunda yayımlanan 2021 hedeflerim miminden esinlenerek amaçlarımı beni teşvik etmesi için yazmaya karar verdim. Ayrıca onun 2021 Hedefleri Mimi için buraya tıklayarak okuyabilirsiniz 💖 İsteyen herkesi bu mimi yapması için davet ediyorum :)

Sonu Gelmeyen Planlar

   "Hayat; siz planlar yaparken başınıza gelenlerdir." 

Emek ve Değer

       Haftasonu ablamların ittirmesiyle Ege'de ilk kez zeytin toplama işine giriştim. Hem evde boş boş oturup ekran süremi daha da arttırmayıp hem de oksijen alayım dedim. Tedbili mekanda ferahlık vardır sözüne uyup çıktık yola. Başlarda her şey çok güzel gidiyordu, tırmıklarla zeytinleri indirmeler, biraz sitemler ve söylenmelerle yere saçılanları toplayıp kovalara doldurmalar... Ama normal yaşantımda az hareket edip spor da yapmayan, fiziksel aktivitesi sadece bir odadan bir odaya yürümekle sınırlı olan biri olduğum için malumunuz 1 saatte yorulmaya başladım. Hırslıyım ama devam ettim, sıcağı sıcağına fiziksel ağrı da pek hissedilmiyor. Oradan oraya koşturup durdum. Acısı bir gün sonra çıkacakmış fark edemedim.      Açık havada en sevdiğim şey kahvaltı, sohbet muhabbetle kahvaltı da edildi. Çaylar, kahveler de içildi. Kahve içip bir yandan zeytinleri dalından ayırırken de bu miniğe rastlandı. Sarılmış bir zeytin dalına kamufle etmiş kendini. Dalından ayırınca üzüldüm biraz, bıra