Ana içeriğe atla

2021 Hedeflerim Mimi

 

2021 hedeflerim, amaçlarım, yapmak istediklerim


    Yeni yıla sayılı günler kala Konumuz Kitap blogunda yayımlanan 2021 hedeflerim miminden esinlenerek amaçlarımı beni teşvik etmesi için yazmaya karar verdim. Ayrıca onun 2021 Hedefleri Mimi için buraya tıklayarak okuyabilirsiniz 💖 İsteyen herkesi bu mimi yapması için davet ediyorum :)
    
  1. Bu sene üniversite son sınıftasın başarılı bir şekilde mezun olmak ve ardından gelen iş hayatına adım atacağın bir yıl olacak 2021. Öncelikle hangi alanda çalışmak istediğine dikkatli bir şekilde karar vermeyi unutma. Aklın çok karışık bu konuda biliyorum, mümkün olduğu kadar kaynak bul kendine ve bol bol oku. Her alandan fikrin olsun ki hangisini seçeceğine daha iyi karar ver. (Yıl sonuna kadar 50'den fazla kitap bitir)

  2. Kendini geliştirmeye sakın ara verme! Yerinden saymaya devam ettiğin bir hayat seni asla tatmin etmeyecek, yükselme ve başarılı olma isteğinin verdiği ateş her zaman yansın içinde. 

  3. Daha da erken uyanmaya çalış, iyi hissettiğin spor dalını biliyorsun zaten. Sabahın ilk ışıklarını görmek içine eşsiz bir dinçlik duygusu verecek. Bu nedenle o saatleri kaçırmamaya dikkat et.

  4. En büyük hayalinden biri flüt. Yaptığın aksesuarları daha da geliştirip elde ettiğin geliri boş şeylere harcamak yerine gerçek hayaline ulaşmak için biriktir.
     
  5. Okumaktan ve yazmaktan hiç bıkma. Günlük konusunda daha da istekli ol. Göreceksin bütün gün yaptıkların göz önünde olduğunda daha bilinçli hareket etmeye başlayacaksın.

  6. İngilizce, Almanca ve Korece'de kendini ilerlet. Özellikle İngilizce küresel bir dil olması dolayısıyla onu daha ileri seviyeye taşımaya çalış.

  7. Son olarak kendine ve çevrendekilere sevgini göstermeyi ihmal etme. En önemli şeyin kendin olduğunu unutma. Kendine iyi olamayan birinin, başkalarını iyileştirmeye gücü yetmez. 
Hedeflerim biterken son sözü Bob Marley'den bırakayım:
Sakın vazgeçme! Eğer sen vazgeçersen hak etmeyen biri kazanacak.




    Kendime Not: Dilerim ki bu yazıyı 2021 yılının sonlarına doğru tekrar okuduğunda amaçlarının yarısına da olsa erişebilmişsindir. 













Yorumlar

  1. Çok güzel yazmışsın. Umarım bu yeni yılda bütün hedeflerin gerçekleşmesi dileğiyle. Katıldığın için de çok teşekkür ederim. 🤩😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben de çok teşekkür ederimm 💖 Umarım gerçekleşir 🙏

      Sil
  2. Umarım heseflerinin hepsine tek tek ulaşırsın 🌸

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir mim olmuş bende yapacağım 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, kesinlikle yapmalısın 💖

      Sil
  4. Çom güzel hedefler belirlemişsin kendine. Umarım pek çoğuna ulaşırsın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler 🙋 Ben de öyle umut ediyorum 💛🌟

      Sil
  5. Umarım hedeflerini gerçekleştireceğin güzel bir yıl olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzel dileklerin için 😊💛

      Sil
  6. Bir insanin alabilecegi en onemli tavsiyeler kendisinden geliyor sanirim. Ins butun hedeflerinizi yerine getirebilirsiniz. Guzel ve dolu dolu bir yil dilegiyle~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, diğerlerinin verdiği tavsiyelerin ne ölçüden sana uyduğunu karşıdaki bilemez 💖 İnşallah hepimiz için öyle olur çok teşekkürler 🌟

      Sil
  7. Ne güzel hedefler inşallah 2021 de hedeflendiğini ne varsa gerçekleşir :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir yazı olmuş umarım 2021 de bütün dileklerimiz gerçekleşir 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm 😊 İnşallah çok isterim 💖🌟

      Sil
  9. Gerçekten çok beğendim ☺️

    YanıtlaSil
  10. Bu yıl tüm dileklerini ve hedeflerini gerçekleştirdiğin bir yıl olsun. Benim de bol bol kitap okuma hedefim var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2020 kitap okuma açısından uğurlu bir yıldı :) Hem gezip hem çalışıp hem de okuyabildiğimiz dolu dolu geçen yıllarımız olsun 🌸

      Sil
  11. Ben bu yazına yorum bıraktım diye hatırlıyordum, bırakmamışım demek ki. :(
    Benim 2020'de çok hayalim ve planım vardı hiç birini yapamadım. Bu yüzden 2021'e bomboş bir şekilde giriş yaptım. :)
    Umarım tüm hedeflerin, planların ve dileklerin gerçek olur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm :) ve umarım 2020'deki dileklerinden daha fazlası bu yıl seni bulur <3

      Sil
  12. Bir üniversite öğrencisi olarak çok bilinçlisiniz gerçekten, tebrik ederim:-) Hedeflerinizin gerçekleşeceği bir yıl olsun:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim düşünceleriniz için :) Umarım dileklerimizi gerçekleştirebileceğimiz bir hayatımız olur :))

      Sil
  13. Umarım hedeflediğin maddelere keyifli keyifli tikler atabilirsin. Yeni nesil olan sizlerin kararlılığına bayılıyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok naziksiniz <3 Hepimiz için aynısını dilerim :)

      Sil
  14. Belirlediğin hedeflere ulaşman dileğiyle. :)

    YanıtlaSil
  15. Dilerim tüm hedeflerinize ulaşırsınız :)

    YanıtlaSil
  16. öncelikle üniversite bitsin, çok çok başarılar sanaaaa :) spor da bak tabisi çok güzeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükür son 1 hafta bitmesine :D Çok teşekkürler güzel dileklerin için :))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonu Gelmeyen Planlar

   "Hayat; siz planlar yaparken başınıza gelenlerdir." 

Emek ve Değer

       Haftasonu ablamların ittirmesiyle Ege'de ilk kez zeytin toplama işine giriştim. Hem evde boş boş oturup ekran süremi daha da arttırmayıp hem de oksijen alayım dedim. Tedbili mekanda ferahlık vardır sözüne uyup çıktık yola. Başlarda her şey çok güzel gidiyordu, tırmıklarla zeytinleri indirmeler, biraz sitemler ve söylenmelerle yere saçılanları toplayıp kovalara doldurmalar... Ama normal yaşantımda az hareket edip spor da yapmayan, fiziksel aktivitesi sadece bir odadan bir odaya yürümekle sınırlı olan biri olduğum için malumunuz 1 saatte yorulmaya başladım. Hırslıyım ama devam ettim, sıcağı sıcağına fiziksel ağrı da pek hissedilmiyor. Oradan oraya koşturup durdum. Acısı bir gün sonra çıkacakmış fark edemedim.      Açık havada en sevdiğim şey kahvaltı, sohbet muhabbetle kahvaltı da edildi. Çaylar, kahveler de içildi. Kahve içip bir yandan zeytinleri dalından ayırırken de bu miniğe rastlandı. Sarılmış bir zeytin dalına kamufle etmiş kendini. Dalından ayırınca üzüldüm biraz, bıra

Sıcak Ev

  ...O sıcak evimiz, artık buz gibi Dört duvar üstüme geliyor sanki Her şey öylesine anlamsız boş ki...