Ana içeriğe atla

Kendime Kısa Bir Not

 

   

pişmanlık, regret, keşke, hayat, yaşamaya, değer

    Heyecan, tutku, çılgınca şeyler yapma isteği ve daha bir sürü duygu..

    Çoğumuz özeniriz filmler, diziler, kitaplar hatta şarkı kliplerindeki o çılgınca yaşamlara. Yaşamak isteriz biz de öyle doyasıya. Cesaret denen şey devreye girdiğindeyse geri çekilir bakmakla yetiniriz sadece bunu başarmış insanlara. İçimizde çıkmayı bekleyen, bilinçaltına itelediğimiz şeyleri su yüzüne çıkarmaktan korkarız. Oysa ki bunu yapabilen insanları hep yadırgarız, belki de sapkın ya da deli diye nitelendiririz. 

    Normal olan şeylerden bahsetmek dilimize dolanmış, ezberlemişiz adeta. Yüzyıllardır doğru kabul edilen normların dışına çıkmak bizi korkutur çünkü. Toplumu oluşturan bizlerken toplum ne der kaygısı çeker bütün düşüncelerimiz. Düşünmeye bile çekinir hale geliriz hatta. İçimizden geldiği gibi bir kavram varken bunu kaçımız gerçekleştirebiliyor ki? Hayvanlardan ayıran özelliğimiz analitik bakmamız olabilir; fakat birine zararımız dokunmadığı sürece bazen sonucunu düşünmeden hareket etmekte yanlış olan ne var? Gençlik bir kez gelen bir şey, yaşlanmayı geciktirmek veya zamanı geri alabilmekse imkansız. Halihazırda elimizde bu kadar güzel yaşanılması gereken bir dönem varken ne için heba ediyoruz? Bize sunulmuş bu hayatı nasıl geçiriyoruz? Bu nedenle tek korkum var o da geriye dönüp baktığımda keşkelerle dolu bir yaşam sürdürmüş olmak...

Yorumlar

  1. O kadar güzel bir yazı ki kendimi buldum okurken...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum kendinizden bi şeyler bulmanız beni çok mutlu etti 💗🍀

      Sil
  2. Yıllar önce okuduğum bir kitapta (Barbarlar Şehri kitabıydı sanırım) aynen şöyle diyordu karakterlerden biri;
    ''Bir gün uyandığımda yılların geçmiş olmasından korkuyorum.''

    Beni çok etkilemişti. Yazınız bana bu alıntıyı hatırlattı. :) Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı bilmiyorum göz atacağım 🌸 Karakterin düşüncesi sık sık aklıma gelen bir durum :( Yılların boş bir şekilde geçmiş olmasını çok geç fark etmekten korkuyorum.. Çok teşekkür ediyorum 💖😊

      Sil
    2. Alıntıyı ne kadar sevsem de, kitap için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. 😂 Yine de konusuna bir göz atın. Belki benden daha çok seversiniz.

      Sil
    3. Okuduğumda mutlaka yazacağım o zaman :D

      Sil
  3. Keşkelerin olmadığı bir hayat diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Keşke"lerin yerini "iyi ki"ler doldursun 💗

      Sil
  4. Çok güzel yazmışsın keşke demeyeceğin istediğin herşeyi yapacağın güzel bir hayat olsun. Ama karar verirken kendin için doğru olanı seç seviliyorsun ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umut ediyorum ve hepimiz için aynı şeyi diliyorum 🍀 Kucak dolusu sevgiler 💗💜

      Sil
  5. Yazdıklarınız o kadar doğru ki yaş ilerledikçe insan en çok yapamadıklarına üzülüyor. Henüz vakit varken denemekten korkmamak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle keşkelerden oluşan vicdan azabı büyük bir yük arınmak gerek :)

      Sil
  6. Keşke'lerin az olduğu günler... Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Zafere ulaşanlar o işe başlandığında sıkılma eşiğini aşıp sürekliliği sağlayanlardır. Kaygı ve korkular geleceği kurgulamada hatalar yapmanıza sebep olabilir. Keşkelerin olmadığı bir yıl geçirmeniz temennisi ile sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman eşiği geçenlerden olmak dileğiyle. Tavsiyeler için teşekkürler, keyifli günler :)

      Sil
  8. O korku hepimizde var eminim ya da çoğu insanda. o keşkelerdir bizi yiyip bitiren. ama derin mevzular . Ah keşke tek başımıza yaşamlar sürdürebilseydik belki o zaman isteklerimizi daha kolay gerçekleştirebilirdik en azından denerdik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek sorumluluğumuz kendimiz olduğunda belki de hayat bizi daha cesur olmak zorunda bırakabilir..

      Sil
  9. Yaşadığım hiçbir şeyden pişman değilim, sitemim yaşayamadıklarıma. Diye bir söz vardı. Çok severdim. Hayat, biz öyle miydi böyle miydi derken gelip geçiyor, kıpraşmak lâzım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok haklısın bu konuda :) Biz bir şeyler için pişmanlık duyarken yaşayacağımız onca güzel şeyi kaçırıp farkına varamıyoruz. İçinde bulunduğumuz andan keyif almak önemli olan <3

      Sil
  10. evet evet yaaaa boşver çevreyi insanları salla onların düşünceleri geçici, yaz da geldiiii oleeey unutalım geçmişi, hatta pandemiyi dee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz her şeyi unutturabilir gibi geliyor bana da :D İnsanın içine neşe veriyor hele bir de Yalın'ın o güzel şarkıları arka fonda duyulunca nefis :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

2021 Hedeflerim Mimi

      Yeni yıla  sayılı günler kala Konumuz Kitap blogunda yayımlanan 2021 hedeflerim miminden esinlenerek amaçlarımı beni teşvik etmesi için yazmaya karar verdim. Ayrıca onun 2021 Hedefleri Mimi için buraya tıklayarak okuyabilirsiniz 💖 İsteyen herkesi bu mimi yapması için davet ediyorum :)

Sonu Gelmeyen Planlar

   "Hayat; siz planlar yaparken başınıza gelenlerdir." 

Emek ve Değer

       Haftasonu ablamların ittirmesiyle Ege'de ilk kez zeytin toplama işine giriştim. Hem evde boş boş oturup ekran süremi daha da arttırmayıp hem de oksijen alayım dedim. Tedbili mekanda ferahlık vardır sözüne uyup çıktık yola. Başlarda her şey çok güzel gidiyordu, tırmıklarla zeytinleri indirmeler, biraz sitemler ve söylenmelerle yere saçılanları toplayıp kovalara doldurmalar... Ama normal yaşantımda az hareket edip spor da yapmayan, fiziksel aktivitesi sadece bir odadan bir odaya yürümekle sınırlı olan biri olduğum için malumunuz 1 saatte yorulmaya başladım. Hırslıyım ama devam ettim, sıcağı sıcağına fiziksel ağrı da pek hissedilmiyor. Oradan oraya koşturup durdum. Acısı bir gün sonra çıkacakmış fark edemedim.      Açık havada en sevdiğim şey kahvaltı, sohbet muhabbetle kahvaltı da edildi. Çaylar, kahveler de içildi. Kahve içip bir yandan zeytinleri dalından ayırırken de bu miniğe rastlandı. Sarılmış bir zeytin dalına kamufle etmiş kendini. Dalından ayırınca üzüldüm biraz, bıra

Sıcak Ev

  ...O sıcak evimiz, artık buz gibi Dört duvar üstüme geliyor sanki Her şey öylesine anlamsız boş ki...