Ana içeriğe atla

2020 Yıl Sonu Mimi

 



    Bugün Beauty&Life blogunda gördüğüm 2020 mimini ben de kendi açımdan yanıtlamak istedim 💖 Küresel sorunlarımızın yoğun olduğu bir yılı gözden geçirdiğimde ne sonuçlar çıkacak merak ediyorum 🙋 Siz de cevaplarsanız haber vermeyi unutmayın, okumak isterim.

*2020 senin açından nasıl geçti? 

    2020 benim açımdan korkularımın doruk noktasına ulaştığı bir yıl oldu diyebilirim. Yakınlarıma olan bağlılığımın, hayata tutunma çabasının neler hissettirdiğinin farkındalığıyla yüzleştim. Diğer yönden kendimde olan eksiklikleri fark etmemi sağladı. Her şerde bir hayır var lafı bu sene için çok uygun bence. Bir yandan yaşanılan olumsuz durumların diğer yandan insanlara olumlu şeyler kattığı düşüncesindeyim. Yeni hobiler edinmemize, birbirimize olan sevgimizi, yapmak istediklerimizi, hedeflerimizi ve daha birçok konuyu keşfetmemize olanak sağladı. Kendimle başbaşa kalarak içime dönmemi, kendimi tanımamı ve daha da önemlisi bol bol düşünme ve üretme fırsatım olduğunu söyleyebilirim. El işlerinde yeteneğim olduğunu çevremden gelen dönütlerle daha iyi öğrendim. 2020 yılında hobi olarak başlayan takı yapma serüvenim instagram sayfası açarak bunu bir meslek haline getirebilme konusunda teşvik etti. Ayrıca ilgisi olanları instagram sayfama da beklerim 💛

*Yıl boyunca yapmayı en çok özlediğin şey ne?

    Kesinlikle arkadaşlarımla ve akrabalarımla sonuçlarını düşünmeden ev ziyaretleri yapıp, gezip eğlenmek olabilir. Gezmeyi ve sevdiklerimle vakit geçirmeyi çok seven birisiyim. Korkmadan birilerine sarılmayı çok özledim. 2-3 kez arkadaşlarımla görüştüm korona sürecinden beri. Bunu suçluluk duygusu olmadan gerçekleştirebilmeyi çok özledim.

*Biraz da olumlu yönden bakalım. 2020'de güzel geçtiğine inandığın ve 2020 şu yönden uğurlu geldi dediğin bir durumla karşılaştın mı?

    İlk soruda da dediğim gibi, kendi içime dönmeme vesile olduğu ve bolca okumama, düşünmeme ve yazmama fırsat tanıdığı için uğurlu geldi. Yine üretime geçmeme olanak sağladığı için de güzel geçtiğine inanıyorum. Ailemle daha çok vakit geçirmemi sağlaması da 2020'yi güzel geçirmeme yardımcı oldu.
    
*Karantina süresinde veya bulabildiğin boş vakitlerde kendine zaman ayırabildin mi? Ayırdıysan neler yaptın? (Örneğin yeni hobi edinme, önceki alışkanlıklara daha çok vakit ayırabilme vb.

    Alıp okumadığım çok kitap vardı. Telefon hayatıma girdiğinden beri eskisi gibi okuyamıyordum. Bu sene bol bol kitap okumama katkı sağladı. Çok fazla film izledim. Ayrıca diğerlerinden daha farklı olarak online eğitimin bana kattıkları da çok fazla. Örneğin verilen ödevler benim için çok faydalıydı. Mesleğim üzerine daha fazla araştırma, daha fazla yorum yapabildim. Makale ve tez yazma konusunda kendimi geliştirdim. Birçok konuda araştırmalar yaptım. Resme olan ilgim arttı. Ayrıca parapsikolojiyle ilgili bilgiler öğrendim, meditasyonlar yaptım ve yogaya merak saldım. Online birçok seminere, eğitime katıldım. Blog yazarlığına ve takılar yapmaya başladım. Fark ettim de 2020 yılına dönüp baktıkça farkında olmadığım birsürü alışkanlık edinmişim.

*Son olarak 2021'de beklentin neler?

    2021 yılından beklentim tüm dünyanın sağlığına kavuşabilmesidir. Sağlığın her şeyden önemli olduğunu anladığımız bu yılda 2021'den sağlık diliyorum. 2020'de neleri sevdiğimi araştırıp buldum, umuyorum ki bunları hayata geçirebilmem için 2021'de büyük bir adım gerçekleştirebilirim. 🙏 Güzellik, sağlık, başarı, bolluk ve bereket dağıttığın bir yıl ol 2021! Bizi hayal kırıklığına uğratma lütfen 🙏

Her şeye rağmen unutma; Hakuna Matata!








Yorumlar

  1. Yaa katılımın için çok teşekkür ederim öncelikle 😍 çok güzel cevaplar olmuş ayrıca kesinlikle çok yeteneklisin kısa zamanda sipariş vermeyi düşündüğüm bir kaç parça birşey var ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksin yorumların için çok teşekkür ederim <3

      Sil
  2. Güzel bir mim olmuş emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Takı yapmak çok güzel bir hobi. Bir zamanlar ben de denemiştim. Dilerim istediğin gibi ilerleme kaydedersin. ^-^ Ben de bu yıl için sağlık diliyorum. İnşallah bu süreçten bir an evvel kurtuluruz. Özgürce dolaşabildiğimiz eski günlere de kavuşuruz. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah nasıl özledik fütursuzca sokaklarda dolaşmayı :( Dilekleriniz umarım gerçek olur <3 Çok teşekkür ederim, inşallah ilerleyebilirim 🌸

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

2021 Hedeflerim Mimi

      Yeni yıla  sayılı günler kala Konumuz Kitap blogunda yayımlanan 2021 hedeflerim miminden esinlenerek amaçlarımı beni teşvik etmesi için yazmaya karar verdim. Ayrıca onun 2021 Hedefleri Mimi için buraya tıklayarak okuyabilirsiniz 💖 İsteyen herkesi bu mimi yapması için davet ediyorum :)

Sonu Gelmeyen Planlar

   "Hayat; siz planlar yaparken başınıza gelenlerdir." 

Emek ve Değer

       Haftasonu ablamların ittirmesiyle Ege'de ilk kez zeytin toplama işine giriştim. Hem evde boş boş oturup ekran süremi daha da arttırmayıp hem de oksijen alayım dedim. Tedbili mekanda ferahlık vardır sözüne uyup çıktık yola. Başlarda her şey çok güzel gidiyordu, tırmıklarla zeytinleri indirmeler, biraz sitemler ve söylenmelerle yere saçılanları toplayıp kovalara doldurmalar... Ama normal yaşantımda az hareket edip spor da yapmayan, fiziksel aktivitesi sadece bir odadan bir odaya yürümekle sınırlı olan biri olduğum için malumunuz 1 saatte yorulmaya başladım. Hırslıyım ama devam ettim, sıcağı sıcağına fiziksel ağrı da pek hissedilmiyor. Oradan oraya koşturup durdum. Acısı bir gün sonra çıkacakmış fark edemedim.      Açık havada en sevdiğim şey kahvaltı, sohbet muhabbetle kahvaltı da edildi. Çaylar, kahveler de içildi. Kahve içip bir yandan zeytinleri dalından ayırırken de bu miniğe rastlandı. Sarılmış bir zeytin dalına kamufle etmiş kendini. Dalından ayırınca üzüldüm biraz, bıra

Sıcak Ev

  ...O sıcak evimiz, artık buz gibi Dört duvar üstüme geliyor sanki Her şey öylesine anlamsız boş ki...